عشق عمهعشق عمه، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

عشق عمه

تولد یک فرشته

1391/2/20 8:26
نویسنده : عمه
722 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام
داداش کوچولوی ما صاحب یه دختر کوچولوی ناز و دوست داشتنی شده
نمی دونم چطوری از احساسم بگم از دیروز که این فرشته کوچولوی ما پا به این دنیا گذاشت  من لحظه شماری کردم که هرچه زودتر عکسشو ببینم
 امروز صبح ایمیل داداشی رو گرفتم فکر نمی کردم اینقدر عمه شدن خوبه و اینقدر این فرشته تو دل من جا باز می کنه دلم برای دیدنش بغل کردنش بوسیدن یه ذره شده
من از اینجا به مامان و بابای این فرشته پاک آسمونی که خودشون هم دو تا فرشته کوچولو هستن تبریک می گم و این وبلاگ رو تقدیم می کنم به خودشون تا با نوشته ها و عکسهای  لحظه به لحظه از گل بهار کوچولو بتونم بیشتر حسش کنم
قلبعمه کوچولوی عزیزم دوست دارمقلب 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان آرینا موفرفری
18 اردیبهشت 91 15:33
قدم نو رسیده مبارک خدا حفظش کنه ماشااله هزار ماشااله خیلی نازه.
بابا مرتضی
19 اردیبهشت 91 0:45
سلام عمه گلی. مرسی از هدیه قشنگت. دوشت دالم
مامی سمیرا
19 اردیبهشت 91 2:04
عمه جونی عاشقتمممممممممممممممممم یعنی همچین عمه ای هم وجود داره؟ خداااااااااااااااااااااااا فقط تقدیم میکنم به خود خود خود خودت
عمو علیرضا
21 اردیبهشت 91 10:18
سلام عمو جون منم به نوبه خودم بهت خیر مقدم میگم.خوش اومدی به دنیا نی نی بزنم به تخته چقدم خوشگلی تو عموووووووووووو
علیرضا
21 اردیبهشت 91 10:22
مهناز خانوم و آقا مرتضی گل.. صمیمانه و خالصانه و شدیدا این اتفاق زیبا رو تبریک میگم بهتون
بابا مرتضی
25 اردیبهشت 91 22:45
مرسی عمو علیرضا ولی تو قرار نبود عموی من بشی یادت که نرفته!!!
فریده
1 خرداد 91 22:29
امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید گویی بساط عیش مداوم به من رسید نور ستاره ای در شب تولدت انگار که فرشته ای از ازل رسید فرشته ی من تولدت مبارک
مامان مهناز
4 خرداد 91 15:23
مرسی خاله فریده مهربون و خوش ذوقش
خاله رکسانا
9 خرداد 91 11:31
به یمن آمدن فرشته کوچکتان به زمین با آسمانی ترین آرزوها برای پر خیر و برکت بودن قدمهای کوچکش و روح بخشیدن به زندگیتان تبریک مرا پذیرا باشید. قربونش برم مثل ماه میمونه.از همینجا میبوسمش.
مامان مهناز
21 خرداد 91 20:15
مرسی خاله رسکانا جونم مرسی بابت آرزوی قشنگت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق عمه می باشد