عشق عمهعشق عمه، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

عشق عمه

مرسی عمه گلی

1391/2/24 8:20
نویسنده : عمه
598 بازدید
اشتراک گذاری

خواهری بابت این کار قشنگت خیلی ممنون.راستش تو فکر همچین کارایی بودم اما انقد که درگیر ور رفتن با تو پوست گنجوندن خودم بودم فرصت نشد. واقعا حس قشنگیه، فک نکنم کسی بتونه اونجوری که هست، توصیفش کرده باشه  و به نظرمن فقط اونایی این حس رو درک می کنن که تجربه کرده باشنش.

الان ساعت یک شبه و من و مامانیش تازه فرصت کردیم به نت سربزنیم و این هدیه عمه مهربونش رو ببینم و ازش استفاده کنیم. امید واریم که بتونیم زود به زود آپش کنیم.

اینم عکس امروزشه، دوشنبه 18 اردیبهشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی سمیرا
19 اردیبهشت 91 2:09
خدا حفظش کنه منم دوقلوهام دارن 6ماهه میشن اما حس میکن 6ساله... انقد که بهم سخت گذشت امروز دیگه سر درد های وحشتناک بعد از زایمان اومونمو برید و رفتم متخصص اعصاب و روان کاش بچه ها وقتی بزرگ میشن قدر مادر پدر زحمتکش شونو بدونن آقای پدر و خانم مادر بهتون تبریک میگم وآرزو میکنم 100 سال سایه پر مهرتون بالای سر نی نی باشه در ضمن اسم و جنسیت نی نی تونو نمیدونم
فرهاد
19 اردیبهشت 91 13:09
مهناز و مرتضی عزیز مبارک باشه . براتون بهترین آرزوها را دارم با این کوچولوی دوست داشتنی .
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 2:44
دست عمه گلی درد نکنه.
مامان آرینا موفرفری
21 اردیبهشت 91 2:44
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
بابا مرتضی
23 اردیبهشت 91 1:34
مرسی عمو یخاد و خاله سمیرا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشق عمه می باشد